trochu OT: Lokomotivy

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:05:11 CET 2004

>U nas v CR jsou odlisene barevne. Jedny jsou cervene, jedny zelene (nevim,
>ktere jsou ktere) a ty obojzivelne jsou modre. Nevim ovsem, jestli to je ta
>spravna odpoved pro Vas :-)))

V Kutne Hore je hranice mezi stridavym a stejnosmernym napajenim. Pred
cestou do Prahy jsem se vzdycky dival, jak se menila cervena lokomotiva za
zelenou. Na to posunovani tam byly dieslove lokomotivy. Rychliky mely
lokomotivy modre, jeden sberac pred nadrazim stahly, druhy vysunuly.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East