Nejaky lepsi procesor

Lukáš Grepl luky.ol
Středa Březen 17 12:05:11 CET 2004

Ahoj,

> Mohli by ste mi prosim poslat kod, ktory tvori tu "omacku naokolo"? Ja som
> mal pocit, ze je to skor inicializacia MCU pri resete. Okrem toho PicC
Lite
> je tusim vo verzii V7.85.

PicC Lite mam tez ve verzi 7.85. Kdyz jsem ho pred nedavnem stahnul,
zajimalo me prave, jak ten kod preklada (s jakou efektivitou) - doted jsem
psal pro PIC pouze v asm. Napsal jsem "program" typu c=a+b a po prelozeni
jsem zjistil, ze ma tak 50 nstrukci, coz me znechutilo a PicC Lite jsem uz
nepoustel :-). Ted to zkousel zase a pravda bude asi ta, ze jsem predtim mel
vypnute optimalizace. Ted prelozil ten kod na cca 10 instrukci, coz je
vcetne inicializace PICu vicemene minimum. Takze se omlouvam za sve ukvapne
zavery - asi zacnu C pro PIC opravdu pouzivat...

S pozdravem
Lukas Grepl, OK2WDT