Problem se zvukovkou.

Ivan Kozák ikozak
Středa Březen 17 12:05:11 CET 2004

Zdravim Vas vsechny,
opet se na Vas obracim s prosbou o radu. Vim ze asi nekde jsou primo takto
orientovane
konference, ale i zde je plno chytrych a vsestranych lidi a tak to skusim
zde.

Mam pocitac - MB ZIDA TX 100 Procesor K6-500 Pamet 32 MB
        a pozor zvukovku SOUND BLASTER PCI128.

Vse pracuje - ale ale. Drive mi bezne hraly i dosovske hry jako DOOM a pod.
moc nehraju a tak jsem po lete- kdy k PC zasedla opet dcera, zjistil ze dos
nehraje.
Ani DOOM ani jine hry ani nepipnou at je startuju z dosu nebo winu.
Behem toho roku jsem na pocitaci obcas neco delal a nejak laboroval, ale
nemohu prijit
na to co jsem kde zvojtil.

Po restartu do dosu zvukovka hlasi- SBINIT  SB @ PORT DF00  IRQ9
                                Output MODE is Analog
                                Initialiyation Complete

Kdyz pustim SBTEST hlasi Detecting SB
            error: could not reset SB16
Vubec nevim co s tim, abych byl uplny doplnim nastaveni AUTOEXEC.BAT
    SET BLASTER=A220 I7 D1 H7 P330 T6
    SET  SBPCI=C:\SBPCI
---------------------------------
Pri spusteni SBCFG.EXE -
PCI Hardware Port=DF00 IRQ=9
Sound Blaster 16 Emulation- Port=220  IRQ=7  DMA=1  DMA16=7
MP-401  Port=330 IRQ=7
AdLib Emulation  Port=388

No to jsou snad vsechny mozne informace.

    Pokud nekdo mate tuseni proc mi to nehraje moc dekuji za inforormace.

    S pozdravem Ivan Kozák
                        Jablonec nad Jizerou
                        0604998319
                        ikozak@atlas.cz