Tercikove displeje ???

Petr Vasek petr.vasek
Středa Březen 17 12:05:09 CET 2004

At 12:41 16.2.2001 +0100, you wrote:
>Dobry den,
>
>potrebuji vyresit jednu informacni tabuli a shanim vyrobce
>nebo dodavatele tercikovych maticovych displeju, ktere se
>pouzivaji treba v autobusech MHD. Nevite nekdo, kde bych
>je mohl koupit ?
>
>Diky za odpovedi
>
>Tomas

Vyrobce tercikovych displeju je firma BUSE http://www.buse.cz/
Sidli v Blansku. Pokud potrebujete jen terciky, doporucuji
Metru Blansko, ta ma jeste nejake terciky ve vyprodeji
za pomerne rozumne ceny, sam jsem je tam koncem lonskeho
roku bral. http://www.metra.cz/
Odkaz na nepotrebne zasoby - stahnete si prehled.
Prvni cislo (10 / 15) je prumer terciku v mm.
1 vyrez znamena radek 7 terciku.
Kontaktni osoba je skutecne (overeno):
p. Olřich Lubomír , telefon 0506-494131

Terciky se v Metre jmenuji DOT u Buse DOTLED (protoze tam maji
pridanou ledku). Elektricke parametry Metrackych terciku:
Napajeci napeti 15V delka impulzu 3ms. Maji 2 vyvody a prepinaji se pulzem
jedne, nebo opacne polarity.

Masinka