i.LINK

news newsrobot
Středa Březen 17 12:05:09 CET 2004

iLink je FireWire alebo IEEE-1394, co je v praxi to iste. Jedine sa to
odlisuje tym, ze Sony svoje kamery firwerovo upravuje inak ako Canon,
Panasonic, atd.
Mne urcite spolahlivo (ak sa to na Win da tak nazvat) chodila Adaptec karta
za 4.000 Skk. Je potrebne si vsak vzdy dopredu pozriet ktory strihaci
(grebovaci) software podporuje kameru a kartu (kartu skoro vsetky). Pre
kazde pripady doporucujem pouzit Win2000, je s nimi menej problemov.

Lubos

PS: Mne to chodi s Canon kamerou. Vela zdaru !!!