Programovani v C

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 12:05:09 CET 2004

Jednoznacne doporuciji zacinat s DOSem, tam si zkusit treba tohle:

void main
{
  printf('Test');
};

Programovani pod Windows ma spousty zaludnosti, ktere primo nesouvisi z jazykem,
ale s implementaci. Pro zacatek si zkuste zkompilovat neco, co je v examplech, ono totiz
nekdy trva nez se clovek nauci ovladat IDE, a to nemluvim o radkovych nastrojich, kde
to zpravidla byva jeste vetsi sranda.

	Slavek