Vyroba DPS fotocestou doma.

zdenek.nikl@ct.cz zdenek.nikl
Středa Březen 17 12:05:08 CET 2004

Kdyz jsem vyrabel desku fotocestou doma, tak jsem z Ferdy Mravence 3.5 (tehdy
jeste z demoverze, dnes uz je uvolneny cely) vytiskl na HP6L na folii do
projektoru dvakrat obrazec plosneho spoje a tyto jsem pak dal pres sebe, aby
byly cary dokonale cerne. Doba osvitu pak byla cca. 1 min (vykon vybojky
bohuzel nevim, ale stejne jsem nejprve zkusebne osvitil par ulomku cuprexitu).
Desku jsem mel uz od vyrobce pro fotocestu a v prilozenem balicku byly supinky
pro rozpusteni ve vode (to byla vyvojka). No a v tom jsem to vyvolal. Leptam to
v chloridu (v malo koncentrovane kyseline to musi jit taky). Vrtacku mam znacky
PIKO i jednu samo domo a jde to dobre. Tot vse. Cau Zdenek.