Problem se zvukovkou. II

Ing. Petr Prochazka pprochaz
Středa Březen 17 12:05:07 CET 2004

>At menim DMA kanaly i IRQ preruseni vse marnost nad marnost.
>V DOSu to ani nepipne. Jo a ve vlastnostech je DOS zapnuty a nastaveny.
>To nastaveni jsem take menil a nic.
>Jeste jsou dve moznosti- hodit to z okna, nebo okna preinstalovat vse
smazat
>a nahrad znovu.Brrr
>hrozna predstava.
>Snad se zamerit proc TEST program pise toto:
> SBTEST hlasi Detecting SB
>            error: could not reset SB16
>Dekuji za pomoc a pokud snad na to prijdu sam tak poreferuji v cem to bylo.

Mel jsem velice podobny problem u kombinace MB Tomato BX98 vs.
SoundBlaster64PCI. Vyzkousel jsem snad vsechno mozne, ale uspokojiveho
vysledku jsem nedosahl. Pozdeji jsem si o techto HW problemech precetl i na
internetu. Problem jsem vyresil vymenou zvukovky za SB AWE64, ta je do ISA
slotu.
Netvrdim, ze vas problem je podobny, jen tim naznacuji, ze nekdy clovek
proste musi pred tvrdohlavou technikou rezignovat, protoze ji vytvoril take
JEN clovek.
Ostatne o HW a SW nekompatibilitach uz toho bylo napsano dost a dost.

Petr Prochazka
pprochaz@zklas.cz