Problem se zvukovkou.

Peter BROSTL pbr
Středa Březen 17 12:05:06 CET 2004

A SBEGO.EXE ti funguje?
Ja mam tiez SB Live, spominany program mi furt
pisal, ze
Is emulation enabled??
K povodnemu dotazu:
Ja mam MB TX Pro, mne sa to sprava tiez tak isto,
niekedy
mi win95 z nicoho nic zamrzne, z reprakov je
pocut silne piskanie.
Problem bude asi s PCI (driverom zvukovky)
niektorych dosiek, zvukovku som skusal
u kolegu, tam to bavilo.
Ohladom toho sa oplati precitat nejake diskusne
fora vyhladanim napr. v google.com.
Ked sa Vam podarilo rozbehat dajte prosim vediet.