trochu OT: Lokomotivy

Mick mjfox
Středa Březen 17 12:05:06 CET 2004

Nebude to neco podobnyho jako uzky rusky koleje proti invazi po zeleznici?
Maj tam prej o 7 centimetru bliz u sebe obe kolejnice, 7cm bylo rozpeti
kniru ruskyho cara...

Pavel.

----- Original Message -----
From: Jakub Ladman <ladmanj@volny.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Tuesday, February 20, 2001 7:46 PM
Subject: Re: trochu OT: Lokomotivy

Stejne to je dobra hovadina co, ze se v pulce republiky meni system
trakcniho napeti.
Tusim ze nam profesor na dopravce, kde jsem maturoval rikal neco o nejakych
vojenskych, ci politickych duvodech z ery bolsevismu, ale uz si to
nepamatuju (a to jsem maturoval v roce 1999) Ale trakce nebyl muj obor, ja
byl pres zabezpecovaci techniku (transduktory a relata - nic jinyho) a
sdelovaci techniku, no to uz bylo trosku rozumejsi, ikdyz komu by stacil
nadrazni rozhlas :)
Jakub Ladman
PS: Releove zabezpecovaci zarizeni!, Elektromechanicke zabezpecovaci
zarizeni!!, Autoblok!!!, Vlakovy zabezpecovac!!!, Spadovistni zabezpecovaci
zarizeni!!!!  - trikrat fuj