Vyroba DPS doma fotocestou

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 12:05:05 CET 2004

Hello Jakub,

úterý, 20. února 2001, you wrote:

JL> Tak a ted jeste sehnat nejakou LASEROVKU, na kterou bych byl schopen
JL> vybrigadovat penize.
JL> Aneb asi 5 let nazpatek jsem nedelal PCB jinak nez fotocestou, ted co se
JL> odstehoval kamos co mel laserovku kreslim zase perem - to je ale vopruz.

Tak si to vytiskni na papir na inkoustovce, a dojdi si s tim nekam,
kde maji kopirku, a nech si to zkopirovat na pauzak. Vyjde to
nastejno, vzhledem k tomu, ze kopirka to neprosvecuje skrz, ale
odrazem, tak na pauzaku je to cerne dost. Ja jsem takhle vyrabel
tistaky napr. z Amaterskeho radia. Prislo AR, me se v tom neco libilo,
tak jsem to normalne zkopiroval na pauzak, a za chvili byl tistak
hotovy.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://afilip.kgb.cz