Vyroba DPS doma fotocestou

Bronislav MAREK marekb
Středa Březen 17 12:05:05 CET 2004

Cau,

Kdyz to tak procitam, ten cas a namaha, to se fakt vyplati to delat
doma?
Ja to delam tak ze tistak navrhnu v Eaglu a vysledny BRD soubor poslu
emailem na prodejnu kde tistaky za uplatu delaj - oni udelaj osvit  na
film a udelaj me zadany pocet desek .
Nejdrazsi polozka je ten film - tem me ale daji k zakazce a kdyz ten
tistak chci priste donesu ten film a uz ho samoze neplatim.
Cana za vlastni desku neni nijak horentni.
Dokonce me poslou i Emailem upozorneni ze si desku muzu vyzvednout na
prodejne a kolik ze si sesebou mam vzit penez.
Jsem z Brna.