Lokomotivy - 16 a 2/3 Hz

poupa michal.poupa
Středa Březen 17 12:05:05 CET 2004

Prosim vas vysvetlete mi nekdo jak je tou frekvenci 16 a 2/3 Hz. To tam maji
specialni elektrarny jen pro jejich mistni drahy.

Nebo se da 16 a 2/3 Hz vyrobit nejak s trifazoveho napeni ?? To je asi
blbost co?

Vim jen ze 3 x 16 a 2/3 Hz = 50 Hz . Ale prc zrovna zvilii 16 a 283 to
nevim. Nebo mneli k dispozici pomale usmernovace na ktere bylo 50 Hz moc???/

Nikdo mi jeste na tuto otazku nedokazal odpovedet.

    Michal Poupa