problem v C

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 12:05:04 CET 2004

Ceckari pomozte,
mam nasledujici pole a chci tisknout data v nich obsazena timto zpusobem
printf("%s",menu1[mnu]);
problem je ten, ze to vytiskne az do uplneho konce pole,
tedy napr. pro mnu=1 : "2. Teplota      3. Cas/Datum    "
neni nejake elegantnejsi reseni, nez postupny zapis daneho poctu char-u
(napr. printf("%c%c%c%c...%c",menu2[mnu])
Nacpat to do nejakeho bufferu nepripada v uvahu, je malo RAM
Dalsi vec je pristup do pole ukazatelem, jak na to? Jde mi o volani fce s
parametrem cislo polozky v menu a vlastni pole menu a ta fce ma urcenou
polozku vytisknout na prvni radek LCD displaye a za ni nasledujici polozku
na druhy radek.
Diky
Jakub Ladman
static char code menu1[3][16]= {"1. INFO         ",
                                                   "2. Teplota      ",
                                                   "3. Cas/Datum    "};
static char code menu2[5][16]= {"1. Zobrazit     ",
                                                   "2. Nizka teplota",
                                                   "3. Vys.  teplota",
                                                   "4. Krit. teplota",
                                                   "5. Hystereze  "};
static char code menu3[3][16]= {"1. Zobrazit     ",
                                                   "2. Upravit cas  ",
                                                    "3. Upravit datum"};