Vyroba DPS doma fotocestou

rotta, spol.s r.o. rotta
Středa Březen 17 12:05:04 CET 2004

Na osvit DPS se vetsinou pouzivaji UV zarivky. Predradnik k nim je tlumivka,
tak jako k normalni zarivce. Pokud budete kupovat vybojku, tak predradnikem
je taky tlumivka, jen pro trochu vetsi proud. V obchode, kde prodavaji
vybojky by snad meli mit i tlumivky. Inspirace mechaniky viz
http://www.isel.com. Pokud neuspejete, obratte se na me pres soukromy mail.
--
Rotta