Tramvaje jeste jednou

Orius Orius
Středa Březen 17 12:05:04 CET 2004


Snímá se to z přerušené troleje. Navíc kvůli bezpečnosti nesmí další tramvaj
ten snímač přejet, dokud ta předchozí neopustila výhybku (dokud nepřestane
blikat indikátor nastavení výhybky).

Dan Šmíd



-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Aleš
Procháska
Sent: Wednesday, February 21, 2001 10:33 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: Tramvaje jeste jednou


Bylo (a mozna ze jeste je) to tak, ze pred elektricky ovladanou
vyhybkou je izolovany kus koleje (nebo ze by troleje ?), pod kterym
tramvaj projizdi bez proudu. Zmacknuti tlacitka spoji trolej s koleji
pres odpor a elektromagnet a protekajici proud prepne vyhybku. Borci
ridici misto tlacitka jemne tuknou do plynu a dosahnou tehoz, ovsem
obcas taky tu vyhybku odprasknou.

Ales Prochaska


Tomas Censky napsal 21. února 2001 21:39:24:



> Zdravim.
> Doufam, ze me neukamenujete.
> Zajimalo by mne jak je resene prehazovani vyhybek u tramvaji.
> Jak jsem vypozoroval, kdyz tramvaj prejede pres cosi na troleji a ridic
drzi tla
> citko tak se vyhybka prehodi, kdyz nedrzi, tak se nic nestane ???

> Diky za odpoved.







> ---------------
> Tomas Censky, Katedra letadel, Karlovo namesti 13, Praha 2
> E-Mail: Tomas Censky <censky@sgi.fsid.cvut.cz>
> Date: 21-Feb-01
> Time: 21:34:39







Další informace o konferenci Hw-list