RE: Schéma na amagraf

rotta, spol.s r.o. rotta
Středa Březen 17 12:05:02 CET 2004

Schema bych snad nekde nasel v tistene podobe. Pokud jsem byl nucen
rekonstruovat Minigrafy (pro specialni zarizeni), tak jsem celou elektroniku
vyhodil a udelal novou, modernejsi. Pokud Vam skube motor, je pravdepodobne
vadny jeden z budicich tranzistoru, i kdyz by to opravdu mohl byt i motor.
Je-li to motor pera, zkuste rukou protocit posuvovy sroub, plastova matice
se nekdy zasekavala. Pripadne dotazy prosim na soukromy mail, at
nezatezujeme konferenci.
--
Rotta