dos & joliet format

David Belohrad belohrad
Středa Březen 17 12:05:02 CET 2004

Zdravim,
mam dotaz ohledne $subs. Stavim PC mp3 prehravac. pouzivam msdos a mpxplay, ktery
umoznuje pripojit lcd display primo na lpt port (jeste mi to sice nejede,ale to
je otazka casu). problem mam spis s cedeckama: vetsinu cedecek mam vypalenych s
dlouhymi nazvy, v dosu se mi zobrazi jako 8.3, coz sice neni na zavadu, co ale na
zavadu je, je to ze se do tech adresaru nemuzu dostat. co s tim mam delat?
existuje nejaka moznost jak tu situaci pod dosem vyresit? treba pridat nejaky
device=... ktery mi cederomu zasdili v joliet modu?

ja bych samozrejme jedno reseni mel: udelat si jednodiskovou distribuci linuxu a
pouzivat mpg123, coz je ovsem pomerne hodne prace, protoze bych se musel
prohrabat zdrojakama a dopsat tam nekam ty funkce displeje a pak take prolezani
adresaru, coz bych jeste snad nejak udelal, co je ale horsi je to ze ta zvukovka
co tam mam je pro unix pomerne __unsupported__
d.