Zajimava zavada MB

Lukáš Grepl luky.ol
Středa Březen 17 12:05:02 CET 2004

Ahoj,
mel jsem jednou podobny problem - zni to divne, ale po vymene LED indikace
napajeni nechtel pocitac vubec nabehnout. Pote, co jsem vyndal a vratil
veskere komponenty a proveril vsechny konektory, jsem si vzpomnel na tu LED.
Byla pripojena bez odporu primo na signal POWERGOOD (!!), cimz snizila
napeti na nem pod uroven, kterou MB interpretoval jako GOOD a pocitac
nenabehl - s puvodni LED to nejak fungovalo, nebot tam bylo asi o 0,2V
vic... Na cem jeste vyrobce nechce usetrit...

S pozdravem
Lukas Grepl, OK2WDT

> Mel jsem podobny problem se dvema intel deskama P60. Resenim byla vymena
> zdroje, trvalo dlouho nez jsem nasel. Kamos mi doporucil k te druhe
> desce(tolik zdroju na vyber jsem zase nemel) pridat kondik kamsi na
PWRGOOD