SB Live!

Petr Pivoňka PivonkaP
Středa Březen 17 12:05:01 CET 2004

Mam podobne zkusenosti. SBLive normalne zije zaroven s onboard zvukovkou. Ta obcas kolabuje, spise ze soft. duvodu,  SBLive umi zkolabovat take a ze stejnych duvodu, s novym Livewarem je vyrazne stabilnejsi, nez s original verzi 1.0, mam jednu z prvnich.
Petr

>>> Jiri.Naprstek@motorola.com 22. únor 2001 17:12:51 >>>
Posilat do kazdeho vystupu SBLive neco jineho pod linuxem jde, takze HW zvukovky to nevylucuje, akorat by se to pod woknama muselo tvarit jako nekolik Audio out, coz se netvari (problem ovladacu - mozna by byl nejaky patch?).

Ad 2 zvukovky: Mam ted v pocitaci SBLive a onboard zvuk z VIA chipsetu pro Athlona (cislo nevim) a chodi to. V set-upu lze nastavit, jak se ma on-board audio tvarit, bud jako <cosi>, nebo SB compatible. SB compatible rezim jsem nezkousel, ale <cosi> chodi najednou i s tim SBLive. Pouzivam to na sluchatka s ufonem, abych mohl kecat po netu a nemusel prepinat repro/sluchatka..

Jirka

P.S.: Nevim proc, ale cas od casu mi ten on-board zvuk padne (zemrou ovladace) a to jak s sblive, tak i bez nej (interakce s sblive vyloucena) :-))