dotaz - menic napeti

Radek Juricka radek_juricka
Středa Březen 17 12:05:01 CET 2004

Zkuste pouzit MAX 662. Je to menic pracujici na principu nabojove pumpy, tedy
bez indukcnosti.Vystupni  stabilizovane napeti je +12 V pri vstupnim napeti
4,75 V az 5,5 (ovsem funguje od 4,4 V  mam vyzkousene)  a odberu do 30 mA.
Pokud ma naprogramovanou pamet, lze zdroj  vyradit z funkce aktivnim signalem
OFF, klidovy proud klesne asi na 70 uA a vystupni napeti na 5 V. Je to skvely
obvod ovsem je pomerne drahy.

S pozdravem Radek.