Ted pro zmenu trolejbusy

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 12:05:00 CET 2004

Mam dojem (jde ale jen o pozorovani), ze se pouzivaji dva systemy. Napr.
v Brne je k videni elektricka varianta s kouskem izolovane troleje, asi
se snima proud, ve pri prehazovani vyhybce klapne.
Mechanickou variantu jsem videl kdysi davno v tehdy jeste Gottwaldove.
Tam byla vidlicka bez pohyblivejch dilu.

  TomM