Ted pro zmenu trolejbusy
poupa
michal.poupa
Středa Březen 17 12:05:00 CET 2004
jsou tam vyhybky!!!
> -----Původní zpráva-----
> Od: Ladislav Cisar [SMTP:cisar1@volny.cz]
> Odesláno: 23. února 2001 10:41
> Komu: Multiple recipients of list
> Předmět: RE: Ted pro zmenu trolejbusy
>
> Tam nejsou zadne vyhybky, ktere by se mechanicky posunovaly nejakym
> dalkovym
> ovladanim. Jsou tam delene "kolejnice" (kovove vodive lyziny) ve tvaru Y
> (brano ve smeru jizdy). Kdyz trolejbus odbocuje tak tahova sila resp. jeji
> vektor sberacu (lidove klacku) jiz nema smer v rovine (nelezi v ni) dratu
> vedeni napeti, ale ma smer rekneme bocni. Tzn. sberace jsou pri odbocovani
> vtazeny (presmyknou se) na vedlejsi lyzinu.
>
> P.S. V Ostrave je nejslozitejsi krizovatka s trolejovym vedenim v Evrope
> (zrejme i na svete). Je to klasicka krizovatka dvou ulic, kde se z kazde
> ulice muze trolejbus vydat libovolnym smerem ! Je to doslova pavucina
> troleji !
>
> Lada
>
>
>
>
> Zdravim vsechny,
>
> thread o tramvajich a lokomotivach byl moc zajimavej, mohlo by to tu
> bejt i castejc. Inspiroval me k dotazu, kterej me trapi uz od detskych
> let,
> ale zatim mi to nikdo dokonale nevysvetlil.
> Nevite nekdo jak funguji "vyhybky" (nebo co tam je) pro sberace
> trolejbusu na krizovatkach? Uz jsem to nekolikrat zkoumal, ale je to
> vysoko,
> ja blbe vidim, takze jsem na nic neprisel. Jde mi o to, jak kdyz se vetvi
> vedeni trolej vi, jestli ma jet rovne nebo zahnout.
>
> Diky,
>
> Ales Zika
> Pelhrimov
>
> e-mail: Ales.Zika@pel.cb.ds.mfcr.cz
> Ales.Zika@seznam.cz
> SMS: Ales.Zika@sms.underground.cz
>
>
>
> ---
> Příchozí zpráva neobsahuje viry.
> Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
> Verze: 6.0.230 / Virová báze: 111 - datum vydání: 25.1.2001
>
> ---
> Odchozí zpráva neobsahuje viry.
> Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
> Verze: 6.0.230 / Virová báze: 111 - datum vydání: 25.1.2001
>
Další informace o konferenci Hw-list