Ted pro zmenu trolejbusy

poupa michal.poupa
Středa Březen 17 12:05:00 CET 2004


jsou tam vyhybky!!!

> -----Původní zpráva-----
> Od:	Ladislav Cisar [SMTP:cisar1@volny.cz]
> Odesláno:	23. února 2001 10:41
> Komu:	Multiple recipients of list
> Předmět:	RE: Ted pro zmenu trolejbusy
> 
> Tam nejsou zadne vyhybky, ktere by se mechanicky posunovaly nejakym
> dalkovym
> ovladanim. Jsou tam delene "kolejnice" (kovove vodive lyziny) ve tvaru Y
> (brano ve smeru jizdy). Kdyz trolejbus odbocuje tak tahova sila resp. jeji
> vektor sberacu (lidove klacku) jiz nema smer v rovine (nelezi v ni) dratu
> vedeni napeti, ale ma smer rekneme bocni. Tzn. sberace jsou pri odbocovani
> vtazeny (presmyknou se) na vedlejsi lyzinu.
> 
> P.S. V Ostrave je nejslozitejsi krizovatka s trolejovym vedenim v Evrope
> (zrejme i na svete). Je to klasicka krizovatka dvou ulic, kde se z kazde
> ulice muze trolejbus vydat libovolnym smerem ! Je to doslova pavucina
> troleji !
> 
> Lada
> 
> 
> 
> 
> 	Zdravim vsechny,
> 
> 	thread o tramvajich a lokomotivach byl moc zajimavej, mohlo by to tu
> bejt i castejc. Inspiroval me k dotazu, kterej me trapi uz od detskych
> let,
> ale zatim mi to nikdo dokonale nevysvetlil.
> 	Nevite nekdo jak funguji "vyhybky" (nebo co tam je) pro sberace
> trolejbusu na krizovatkach? Uz jsem to nekolikrat zkoumal, ale je to
> vysoko,
> ja blbe vidim, takze jsem na nic neprisel. Jde mi o to, jak kdyz se vetvi
> vedeni trolej vi, jestli ma jet rovne nebo zahnout.
> 
> 	Diky,
> 
> 			Ales Zika
> 			Pelhrimov
> 
> 			e-mail: Ales.Zika@pel.cb.ds.mfcr.cz
> 				  Ales.Zika@seznam.cz
> 			SMS:    Ales.Zika@sms.underground.cz
> 
> 
> 
> ---
> Příchozí zpráva neobsahuje viry.
> Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
> Verze: 6.0.230 / Virová báze: 111 - datum vydání: 25.1.2001
> 
> ---
> Odchozí zpráva neobsahuje viry.
> Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
> Verze: 6.0.230 / Virová báze: 111 - datum vydání: 25.1.2001
> 





Další informace o konferenci Hw-list