Farnell

rotta, spol.s r.o. rotta
Středa Březen 17 12:05:00 CET 2004

Katalogy 2000/01 v Anglii uz bohuzel dosly, 2001/02 budou az koncem unora
2001, a to v papirove i CD forme. Nicmene Vam vsem kteri jste katalog
obednavali mel prijit mail, ktery to oznamuje. Pokud neprisel, tak se
omlouvam a zjistim proc. Veskere dotazy ohledne zbozi na mem soukromem mailu
obchod@rotta.cz. Katalog je prozatim k nahlednuti v prodejne (adresa viz
nize).
--
Rotta