Vyroba DPS doma fotocestou

Jiří Reček j_recek
Středa Březen 17 12:05:00 CET 2004

Je to urcite 1%. Jednou jsem delal pokusy s koncentraci tohoto roztoku a
zjistil jsem zajimavou vec. Pokud udelam roztok slabsi - mene nez 1%,
osvetlovat musim delsi dobu a vyvolava se to o par vterin dele. Ovsem,
dosahne se vyssiho kontrastu. Pokud jsem mel predlohu na pauzaku a cerne
cary prosvitaly, jemnym narededim roztoku NaOH a delsim osvitem jsem dosahl
uspokojiveho vysledku.

Bohuzel, zadne presne cisla neuvadim, pridavam, jako v te pohadce -
primerene.

Jirka