Tramvaje
Ing Jiri Mayer
mayer
Středa Březen 17 12:05:00 CET 2004
Preruseni spojeni s koleji nehrozi, nebot napr. u nas
nejrozsirenejsi typ vozu T3 vazi prazdna cca 17t, plne obsazena
cca 27t a ma 4 napravy. Ta hmotnost pisek dostatecne rozdrti a pokud
by snad najel na vrstu pisku, tak je vuz stale ukolejnen zadnim
podvozkem.
Ridic muze piskovat sam, nebo vuz sam, automaticky. Nektere
polovodicove vyzbroje maji tzv. skluzovou ochranu, jakesi "ABS",
kterou vyhodnocuji otacky naprav a dojde-li k proklouznuti nektere
napravy, automaticky "ubiraji plyn", sypou pisek a pri brzdeni jeste
pribrzduji zadnimi kolejovymi brzdami.
S pozdravem Ing. Mayer
Date: Fri, 23 Feb 2001 10:07:08 +0100
Reply-to: hw-news@list.gin.cz
From: "ZÝka AleÜ, Ing."@regina.gin.cz
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Subject: RE: Tramvaje
Kamos co studuje silnoporud mi kdysi rikal, ze piskovani se moc
nepouziva, protoze tramval pak vlastne najede na vrstvu pisku, prerusi si
vodive spojeni kola s kolejnici a vytahne oblouk. Pokud se ji to satne pri
zastaveni, tak si mirne privari kolo ke koleji a hur se ji rozjizdi.
Jaxem koupil, tak prodavam.
Ales Zika
Pelhrimov
e-mail: Ales.Zika@pel.cb.ds.mfcr.cz
Ales.Zika@seznam.cz
SMS: Ales.Zika@sms.underground.cz
> -----P¨vodnÝ zprßva-----
> Od: Petr Stehlik [mailto:petr.stehlik@atlas.cz]
> Odeslßno: 18. ˙nora 2001 15:17
> Komu: Multiple recipients of list
> P°edmýt: Re: Tramvaje
>
>
> Neni ta mezera nahodu pro dodrzeni bezpecne vzdalenosti
> v pripade brzdeni? Zelezo na zelezo moc nebrzdi a pokud
> je to mokre nebo namrzle tak jeste hure a pri dostatecne
> rychlosti i piskovani moc nepomaha
> ..
Další informace o konferenci Hw-list