Pamet I2C 10 Mil. zapisu

Karol knovak
Středa Březen 17 12:04:58 CET 2004

Vas prvy postreh bol skutocne spravny. Nielen Vy v Cechach mate svoju
miliardu, ale aj u nas, na Slovensku ju zatial este mame.
Opravujem svoj preklad, a davam na posudenie konferencnemu jazykovednemu
odboru:
"10 miliard (10^10) C/Z cyklov ..."
C/Z - citacich/zapisovacich (pozn.prekladatela pre menej chapavych)
Skoro by som si toho nevsimol, a nechtiac uviedol ostatnych do omylu.

Len neviem, co s tymi Amikmi, ti nie a nie od nas prevzat tu nasu miliardu.
Alebo, ze by pri nedoslednom opisovani od nas - ten posun vznikol pri
vynechani tej miliardy ?? :-)
Mozno by Vasu snahu ocenili aj v RAMTRON-e, a opravili by v svojich
katalogoch texty typu:
"...10 Billion (10^10) read/writes ...."
na:
"... 10 miliard (10^10) read/writes ...."
alebo aspon:
"... 10 Milliard (10^10) read/writes ...."

K.Novak