dos & joliet format

Václav Homolka homolkav
Středa Březen 17 12:04:58 CET 2004

Celkem me to s tim displayem na LPT zajima. Mohu prosim pozadat info?

S pozdravem Homolka Vaclav

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of David
Belohrad
Sent: Thursday, February 22, 2001 4:57 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: dos & joliet format

Zdravim,
mam dotaz ohledne $subs. Stavim PC mp3 prehravac. pouzivam msdos a mpxplay,
ktery
umoznuje pripojit lcd display primo na lpt port (jeste mi to sice nejede,ale
je otazka casu). problem mam spis s cedeckama: vetsinu cedecek mam
vypalenych s
dlouhymi nazvy, v dosu se mi zobrazi jako 8.3, coz sice neni na zavadu, co
ale na
zavadu je, je to ze se do tech adresaru nemuzu dostat. co s tim mam delat?
existuje nejaka moznost jak tu situaci pod dosem vyresit? treba pridat
nejaky
device=... ktery mi cederomu zasdili v joliet modu?

ja bych samozrejme jedno reseni mel: udelat si jednodiskovou distribuci
linuxu a
pouzivat mpg123, coz je ovsem pomerne hodne prace, protoze bych se musel
prohrabat zdrojakama a dopsat tam nekam ty funkce displeje a pak take
prolezani
adresaru, coz bych jeste snad nejak udelal, co je ale horsi je to ze ta
zvukovka
co tam mam je pro unix pomerne __unsupported__
d.