Ted pro zmenu trolejbusy

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 12:04:57 CET 2004

Jsem to ale blbec, jak jsem to mohl vubec pustit do sveta. Tak to dopada,
kdyz se spolehnu na chabou pamet, a pred odeslanim zpravy si to nepromyslim.
Kdyz uz nic jineho, tak me mohlo trknout, ze buzeni se bude zvysovat jen do
nasyceni jadra. Jeste vcil sa stydim.
Jakub Ladman
----- Original Message -----
From: "Hrubý Petr" <petr.hruby@vitkovice.cz>
To: "Multiple recipients of list" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, February 26, 2001 6:18 AM
Subject: Re: Ted pro zmenu trolejbusy

> Zdravim,
>
>  prave kvuli malemu buzeni (seriove spojeni vinuti kotvy a
buzeni)napriklad pri odlehceni motoru. Pri odbuzovani se otacky zvysuji a
pri zvetsovani buzeni zase naopak klesaji. Velikost budicho proudu je
omezena jeho vinutim, aby nedoslo k jeho pretizeni a jeho zvysovani nad
urcitou mez se jiz neprojevi, protoze dojde k nasyceni mag. obvodu diky
tvaru hysterezni krivky.