dos & joliet format

michal.grunt@iol.cz michal.grunt
Středa Březen 17 12:04:56 CET 2004

> mimochodem, nejvetsi starosti mi dela krabice. nevite nekdo z ceho by se dala
> udelat?

Jedne zajit nekam do bazaru a koupit stary stolni CD prehravac... treba i
nefunkcni ;).

A coz takhle pouzit system z Windows 9x??? Ten prece sam o sobe uz musi
podporovat Joilet, ne? Staci vzit cistou disketu, nastartovat PC s W9x a
zkopirovat system na disketu (sys c: a: popr. sys c: d: kdyz by to bylo na
druhy disk) no a potom uz by podle me nemel byt problem prehravat Joilet CD...
Je jasne ze kdyz se pouzije starsi MS-DOS verze 5.0 tak tam CD s Joilet nemusi
chodit.

Zajimalo by me jak vyresite napajeni? Resp. sam bych si rad take neco podobneho
udelal (uz 14 dni shanim vyhodny prodej Pentia 150 + desky) ale chci aby to
bylo naprosto tiche (zadne ventilatory ve zdroji, na CPU - proto P150 ktere se
podtaktuje takze bude mene hrat a mit mensi odber) naximalne bych 'prezil'
hukot stereho HDD, ale stare pomale disky moc nehuci.
A taky ten PC standartni zdroj je dost vysoky... a kupovat novy a mensi se mi
nechce uz ze dvou duvodu (1. dalsi investice, 2. mensi zdroj = mensi vykon =
vetsi teplota soucastek protoze budou blizko u sebe a navzajem se tepelne
ovlivnovat a navic by se to teplo asi muselo nucene odvadet = ventilator coz
nechci). Cetl jsem jeden navod kde chlapek psal ze na to koupil specialne maly
zdroj od Conradu, ale pry strasne hreje (pres 60 stupnu C).

Dal by me zajimalo jak je to s tim linuxackym prehravacem... je tam moznost
preskakovat adresare? Bylo by divne kdyby to tam nebylo protoze hledat pisnicku
tak ze by se brali vsechny zasebou.... to mi pripada dost zdlouhave vybirani
konkretni pisnicky (nemusi to byt pisnicka, ale napr. mluvene slovo).

A jeste jeden dotaz. Pokud vim tak se v linuxu musi mountnout a unmountnout CD
kdyz se chce pouzivat nebo vysunout... Jak je to vyresene?

Asi si udelam mp3 prehravac na bazi PC, protoze je to relativne levne (za 1500
se daji nakoupit vsechny soucastky), 100%ntne to musi fungovat a nemusi mit
clovek zadne specialni znalosti ohledne mikroprocesorove techniky. Navic by se
takto upravene PC dalo pouzit i na jine cinnosti nez jenom na MP3 (napr. tam
mit sitovou kartu a cele to mit propojene s normalnim stolnim PC tzn. dalsi
moznosti... pocitani ruznych vzorcu, nebo nenarocny rendering atd.) Myslim ze
by takto universalni pristroj nasel u me doma uplatneni (nez 'jenom' prehravat
MP3).