SB Live!

sirotnik.rastislav@slsp.sk sirotnik.rastislav
Středa Březen 17 12:04:56 CET 2004

Existuju programy pre mixovanie z MP3. Prevedenia vacsinou vychadzaju z
popularnych CD dvojiciek a existuju k mim aj originalne ovladace pre montaz
k mixpultu.Tu sú linky:

http://www.bpmstudio.com/
http://www.visiosonic.com/
http://carrotinnovations.com/ K nemu je urceny amatersky HW ovladac na
http://coruscant.tzo.com:258/vtt/vtt.php3 .Bohuzial autor nezverejnil
schemu...

Ceny su pre nasinca dost vysoke, ale samozrejme existuju aj ine moznosti ako
tieto programy ziskat....

Rasto Sirotnik