Pamet I2C 10 Mil. zapisu

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:04:55 CET 2004

>Existuje nejaka pamet co ma rozhrani I2C a pocet zapisu vetsi nez 10 tisic?
>Snad nejaka dokonalejsi EEPROM?
>Nekde jsem videl pameti co maji pocet prepisovacich cyklu    >10 000 000,
>ale nemohu si spomenout o co slo...

Vidim, ze staci jedno tuknuti, a debata se stoci od puvodniho tematu. Takze zase do prace:

Vice nez 10 000 maji asi vsechny eepromky. Kolik potrebujete? Deset tisic, nebo deset milionu? Nebo deset miliard? :-)

Jeste bych podotknul, ze vydrz eepromky lze prodlouzit zapisem redundantnich informaci (nadbytecnych dat), pomoci nichz lze rekonstruovat data z vadnych pametovych mist.

J. Hanzal