Regulator tlaku

Petr Pivoňka PivonkaP
Středa Březen 17 12:04:55 CET 2004

To n melo byt mozna N, neni to nano ale Normalnich litru za hodinu. Plyn je vodik, H2. Jinak ten tlak je tam pri normalni teplote, tudiz nad kritickou teplotou, z toho plyne, ze ho urcite nezkapalnim.
Petr

>>> j_recek@del.cz 27. únor 2001 9:46:55 >>>
Ktery plyn nezkapalni pri 200bar (20MPa) ? A co ten prutok 200nl/hod
(1l/570let) ? To u3 je skoro jako zadnej prutok - nebylo by lepsi to uplne
zavrit ?

> Neco z automatizace:
> Nevite nekdo kde sehnat tlakovy regulator pro plyn o vst. tlaku max
200bar, prutok do 200nl/hod, s ovladanim 4..20mA? Ja zatim nasel jen Brooks
nebo Bronhorst za balik penez (cca 90kKc).