RS232

Galuszka Jan ing. konference
Středa Březen 17 12:04:54 CET 2004

Nevim kde se stala chyba, ale Vase objednavka k nam nedorazila
Poslete mi ji na fanda@ei.cz , bude obratem vyrizena

Pokud je zbozi skladem a ucetni v praci, tak to vyrizujeme do druheho dne

S pozdravem
          ing. Jan Galuszka (0603-531605)

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá
Tel/fax: 069/6425819, E-mail:  FANDA@ELEKTRONIKA.CZ ,  WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: 370-62301802, Bankovní spojení: Česká Spořitelna Ostrava
a.s. č.ú.: 1641209319/0800