PDFMaker

Ing. Zdenek Hanak jr. hanak
Středa Březen 17 12:04:54 CET 2004

At 16:14 27.2.2001 +0100, you wrote:
>Neviem , ci je to zrovna ono, ale ja som jeden PDFMaker pre Word stiahol z
>www.pdfzone.com.
>Ale chyba lavky, cely ten program sa vsak odvolava na naistalovane veci
>Adobe Acrobata,
>tusim Adobe Acrobat Distiler, alebo take nieco. Inak bez toho nepuzitelne.

S tim souhlasim, take spousta jinych "skvelych" programu pro vytvareni PDF
souboru
vyzaduje "komercni" Distiller. Ale tento thread me inspiroval k podobne otazce:

Neznate nekdo nebo nemate PostScriptovy driver jako tiskarnu do Windows, ktery
by korektne zpracovaval cestinu ? Zkousel jsem z instalacniho CD Win98 nekolik
PS driveru (napr. k HP Color Laser Jet), stahl jsem si i Adobe Generic PS
Driver,
ale stale se stejne spatnym vysledkem. Problem je v tom, ze lze pri vhodnem
nastaveni
ve vyslednem PostScriptu dosahnout zobrazeni ceskych znaku, ale vypadaji velmi
spatne, protoze jsou driverem do toho PS-ka celkem jiste pridane jako
obrysy nebo bitmapy.
Kdyz v driveru toto generovani zakazu, tak se zase spatne prekladaji ceske
znaky
z dokumentu, ktery generuju, ma-li dokument jine kodovani nez ISO-8859-2, coz
ve Windows bohuzel vetsinou ma.
Nema nekdo teda nejaky PS driver (nejlepe jako tiskarnu do Win), ktery by z
bezneho
programu, treba 602Text, kde je cesky text treba Arialem, vygeneroval
PostScript
obsahujici treba Helveticu, ovsem v kodovani ISO Latin 2 ?

V Linuxu takovy problem nemam, ale potreboval bych to ve Windows.
Ma nekdo nejakou inspiraci ?

Predem dekuji za odpovedi. Off-topic to neni, tvorba technicke dokumentace
jiste par
ucastniku konference zajima.

Zdenek Hanak jr.