PDFMaker

Ing. Zdenek Hanak jr. hanak
Středa Březen 17 12:04:53 CET 2004

At 20:16 27.2.2001 +0100, you wrote:
>Napriklad  Niknak 5D PDF Creator funguje i bez Distilleru. Da se pouzivat
>samostatne (jako tiskarna), nebo integrovany do WORDU.
>Kdysi jsem stahoval jeho 90ti denni verzi tusim take nekde z pdfzone (nebo
>alespon tam byl odkaz)

Poznamka k tomuto programu nez ho puvodni dotazovatel na PDF zacne stahovat
(asi stejne pozde).
Uz si s timto programem hraju taky par  dnu a taky ho nedokazu ho
presvedcit, aby
generoval ceske znaky "rozumne". Vypada to, jakoby z pro kazde slovo z
originalniho
dokumentu vygeneroval jeden znak noveho fontu. Vyledkem je sice kvalitne
vypadajici
PostScript a PDF, ale vlastne tam nelze nic textove oznacit a treba
prekopirovat
jinam, protoze pri kopirovani se prenesou pouze "zastupne" znaky, tedy napr.
jeden znak pro jedno slovo a tento znak ma zpravidla ascii kod nekde vysoko.

Zdenek Hanak jr.