CD - ROM

michal.grunt@iol.cz michal.grunt
Středa Březen 17 12:04:53 CET 2004

Vcera jsem mel zrovna podobny problem (se starou mechanikou Toshiba o ktere
jsem ani nevedel ze ji mam doma - asi proto ze jsem ji kdysi zkousel a
nefungovala mi).
Takze muj problem byl v tom ze se sice kotouc roztocil, ale tocil se asi 5
vterin a pote se zastavil (at jsem vlozil CD jakekoliv 'barvy'). Bylo mi lito
mechaniku vyhazovat (zrovna kdyz jsem ji potreboval do budouciho MP3 playeru
postaveny na bazi PC) a uz jsem nevedel jak mechaniku ozivit tak jsem proste
vycistil cocku (byl tam prach) a ono to pomohlo. Ale vas pripad to asi
nebude...

> 	jak tak na trhu přibývají CD-ROMky šílených (skoro světelných)
rychlostí,
> mám zde několik kousků s nápadně podobnou vadou. Do mechaniky lze vložit
> médium - vozík vozíkuje, ale po zasunutí se to ani nehne. Zdravá CD-ROMka
> přeci s médiem alespoň otočí (třebaže ho potom nepřečte :-))).
Nesetkal jste