PDFMaker

Radek Benedikt benedikt
Středa Březen 17 12:04:53 CET 2004

> Neznate nekdo nebo nemate PostScriptovy driver jako tiskarnu do Windows,
ktery
> by korektne zpracovaval cestinu ? Zkousel jsem z instalacniho CD Win98
nekolik
> PS driveru (napr. k HP Color Laser Jet), stahl jsem si i Adobe Generic PS
Driver,

Ty Windows jsou celkem korektni, o generic Adobe to uz rict nemuzu. Blbne
vsak obvykle kerning (odstup pismen od sebe).

> ale stale se stejne spatnym vysledkem. Problem je v tom, ze lze  pri
vhodnem
> nastaveni ve vyslednem PostScriptu dosahnout zobrazeni ceskych znaku, ale
> vypadaji velmi spatne, protoze jsou driverem do toho PS-ka celkem jiste
pridane jako
> obrysy nebo bitmapy. Kdyz v driveru toto generovani zakazu, tak se zase
spatne
> prekladaji ceske znaky

Pro cestinu je nutne zakazat pouzivani vnitrnich fontu tiskarny, vsechny
fonty posilat jako TrueType, posilat je jako Outline a treshold pro prechod
na bitmapy mam nastaveny na cca 17. Je potreba si s tim dost pohrat.

bye,
     Radek (benedikt@lphard.cz)