MOD chip do PSX

Jano Zuffa janozuffa
Středa Březen 17 12:04:53 CET 2004

Bohuzial je asi 25 verzii doteraz vyrabanych PS
takze napalit procesor je mozne az po dokonalom uisteni
ze sa jedna o spravnu verziu PCB , region, a typ PS
Sam som to uz uspesne vyskusal.
Jano.

----- Original Message -----
From: "Minář Petr" <petr.minar@kleibl.cz>
To: "Multiple recipients of list" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Tuesday, February 27, 2001 3:33 PM
Subject: MOD chip do PSX

> Vazeni,
>
> potreboval bych do konce tydne sehnat 2ks (PIC 12C509) MOD chip do
Playstation. Ve stredu budu v Brne (Boby centrum - MS Technet) a v patek v
Praze (Smichov - LinuxExpo) je mozne se tady nekde setkat, koupim ihned.
Uvital bych cenu do 200 kc/ks. Nebo nevite kde je sehnat v techto mestech (k
osobnimu odberu) ? V nejhorsim pripade by mi to mohl nekdo i vypalit a
poslat v obalce (bohuzel specham a nemam material).