soft na zaheslovani spousteni aplikaci

Martin Hankovec Martin.Hankovec
Středa Březen 17 12:06:39 CET 2004

>Nevi nekdo z pritomnych o nejakem programu, ktery by umel zaheslovat
>spusteni obecnych aplikaci ... dam priklad: mam v 98kach Outlook a nechci,
>aby mi kdokoliv nahlizel do dosle posty a tak nepujde spustit v zadnem
>profilu exe Outlooku dokud v teto aplikaci nezadam zvolene heslo ...
>Diky, Simon Cihelnik

Myslim, ze se to tu uz psalo. Program PC Security od Tropsoftu to umi. Umi zamknout
programy i zastupce, dokonce okna, polozky v menu Start a dalsi...

Martin

Hledate v zivote harmonii a trvale stesti?
Zkuste se podivat na http://chram.hyperlink.cz
Naleznete tam harmonizacni cviceni cchi-kung, tchaj-t'i,
... pribehy, testy osobnosti ...
... prislovi a neco z cinske kultury