projektor

Jakub Šerých serych
Středa Březen 17 12:06:39 CET 2004

Zaprve ta cena do $2500 neni na slusny projektor nic moc. Za druhe,
dejte si velky pozor na lampu, jeji zivotnost a cenu. Mame tu jeden
historictejsi projektor, ktery sice sviti 1000 ANSI lumenu (mam dojem,
ze to byl jeden z prvnich na trhu, ktere to umely), ale kdyz si nechate
vybojku vymenit znackove, date za to cca 70 000Kc, kdyz jsme patrali po
celem svete, kde tu vybojku sehnat, nasli jsme nakonec jeden
"neznackovy" cesky servis, ktery nam to vymenil diky nejakym starsim
zasobam vybojek, ktere uz nikdo moc nechce, za cenu tesne pod 50 000Kc.

			Jakub Serych

-----Original Message-----
From: Michal Krestan [mailto:krestan@hw.cz]
Sent: Sunday, December 02, 2001 10:39 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: projektor

Sorry za trochu offtopic, ale chtel bych se zeptat, jestli tu nema nekdo
zkusenost s data projektorem. Chtel bych si neco takoveho poridit k DVD
playeru a taky na nejakou tu praci na PC, kde se hodi vetsi obraz;-)
Nijak
nepotrebuji extreme velke rozliseni, ale jde mi hlavne o jas obrazu, aby
se
na to dalo koukat i v mistnosti, kde neni uplna tma. Jelikoz jsem nikdy
nic
takoveho nekupoval, potreboval bych nejak poradit, na co se hlavne
zamerit.
O cenu mi nijak nejde, ale nechci, aby presahla max. 2500 USD. Jaka je
tak
bezna zivotnost te vybojky, nebo toho, co to tam vlastne sviti ?

            Michal