mechanika a jednocip

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:06:38 CET 2004

Zdravim,
rozhoduji se pro nakup nejake laserove tiskarny a nejsem z nabidky nejak stastny. Navic jsem zjistil , ze na vebu ve vetsine HW
recenzi se o tiskarnach ... mlci:-( a tak jsem se rozhodl obratit na plenum. HP jsem kvuli cene spotr. materialu vyradil rovnou.
Docela vazne uvazuju o OKI, Lexmark,Brother a Minolte. Muzete mi prosim poslat nejake argumenty proti (pripadne pro) jednotlive
znacky. Cenu vidim kolem 10000 bez DPH. rozliseni radsi 1200x1200 (pokud to pujde dohromady s cenou) zatizeni tak do 5000 tis/mesic.
Ma mi stat na stole a zakladnim kriteriem jsou naklady na stranku. (skoda ze uz Panasonic nevyrabi KXP6500 - donedavna mi stala na
tom stole a byla naprosto super (0,35 Kc na str.)

S pozdravem
Ji?? Vojtek