TV modulator

Honza Matuska marver
Středa Březen 17 12:06:37 CET 2004

ICQ:30909982
augustin@essoft.cz

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz
Sent: Monday, December 03, 2001 4:37 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: OT tiskarna jeste jednou

Ja mam nejlepsi skusenosti s tiskarnami HP. Kam ji date tam o ni nevite.
Kdykoliv jsem zkusil cokoliv jineho - OKI, Xerox... skoncilo to fiaskem a
nekonecnymi stiznostmi uzivatelu.

Treba ty OKI v prvni chvili vypadaji jak tisknou levne (napln cca 900kc) -
ale jak Vam odejde valec - pocitejte tak po 7 naplnich - zalapate po dechu -
ten valec stoji cca 5500 bez DPH. Za tri roky provozu uz jsem ve ctyrech
tiskarnach menil valec 2x - mysleno v kazde z nich. Navic jsou to tiskarny
mechanicky nekvalitni (OKI4W, OKI6EX). Jedina vyhoda (OKI6EX) byla
excelentni podpora tisku z DOSu.

Napln do Xeroxu stoji cca 4000 - neni o cem hovorit - navic (u trech kusu
tiskaren - vic jich nemam) dochazelo k vypadavani toneru do tiskarny a
naslednemu tisku sedivych ploch a pruhu - proste hruza. Vnitrek tiskarny
vysypany tonerem asi neni to prave orechove. Vsechny tri mi dnes stoji na
skrini a nikdo je nechce - draha zkusenost...

Napln do HP1200 stoji cca 1900 bez DPH a renovace cca 1000kc. Me to tak
strasne nepripada a ta tiskarna tiskne a tiskne a tiskne  ...

Neprodavam HP - je to moje zkusenost - ja uz proste nic jineho nez HP
nechci.

Lepsi se mi jevi nove typy HP1200 nebo HP1000 (nez HP5L,HP6L,HP1100) protoze
maji kryty podavac papiru a nesype se do nich prach. Nebo hodne stare - HP4
- tam je podavac taky kryty.

Navic Tiskarny HP perfektne tisknou klisaky na plosnaky :-)) Nemusim tomu
davat cuchat aceton, davat dva filmy na sebe a podobne hlouposti.

Ale prosim berte to jako muj soukromy nazor. Nemusite se na me sesypat a
popisovat me vase vlastni problemy s Tiskarnami HP - ja jen rikam, ze je
nemam.

	Martin - OK1UGA