OT tiskarna jeste jednou

Patrik Augustin augustin
Středa Březen 17 12:06:37 CET 2004

On Mon, 3 Dec 2001, Ing. Ji?? Vojtek wrote:

> Zdravim,

> rozhoduji se pro nakup nejake laserove tiskarny a nejsem z nabidky
> nejak stastny. Navic jsem zjistil , ze na vebu ve vetsine HW
> recenzi se o tiskarnach ... mlci:-( a tak jsem se rozhodl obratit na
> plenum. HP jsem kvuli cene spotr. materialu vyradil rovnou.
> Docela vazne uvazuju o OKI, Lexmark,Brother a Minolte. Muzete mi prosim

Po te co pakosi prestali delat typ 6L a typ 1100 mi pripada velmi odporny
jsem vyzkousel Lexmark - koupili jsme asi 8 kusu.

> poslat nejake argumenty proti (pripadne pro) jednotlive
> znacky. Cenu vidim kolem 10000 bez DPH. rozliseni radsi 1200x1200

Tak tahle stala cca 16000 s DPH. Rozliseni HW je tusim 600x600.

> (pokud to pujde dohromady s cenou) zatizeni tak do 5000 tis/mesic.
> Ma mi stat na stole a zakladnim kriteriem jsou naklady na stranku.

Naklady na stranku jsme presne nezkoumal ale odhaduji ze budou podobne,
toner do hp6l stoji cca 2000 a vydrzi asi 2000 stran, toner do lexmarku
stoji cca 5000 a mel by vydrzet asi 5000 stran. Navic je treba pripocitat
ze v nakupni cene je toner za 5000 to je proti 6L asi 3000 rozdil.

A ted klady lexmarku co jsem zaznamenal - tisk dobry (srovnatelny s HP),
tiskne bez problemu PCL generovany pro 5L i 6L. Tiskne postscript ! .
Ma rozsiruji slot na pamet a je to klasicky DIMM, mate li nekde stary
dimm 32MB muzete mit tiskarnu s 34MB ram docela levne.

Tiskarny uz u nas behaji rok a zatim zadna neklekla.