ventilator 120x120, 220V s cidlem otacek

slavii1.eme@mail.cez.cz slavii1.eme
Středa Březen 17 12:06:36 CET 2004

Opet doporucuji HP. Mam tu nekolik HP inkoustovek a nevim o nich - jen menim
inkoust. Ta nejstarsi (HP500C) tu je uz asi 8 - 9 let a stale tiskne a
tiskne. S novejsimi inkoustovkami zkusenosti nemam, protoze jsem presel na
laserovky a inkoustovky uz nove nekupuji. Duvod je prosty - vyrazne drazsi
tisk. A to uz nemluvim o barevnem tisku - to je tragedie (cena). Ale z
doslechu vim, ze i nove HP inkoustovky funguji tak, jak jsem u HP zvykly.

U inkoustovych tiskaren HP uz ale nelze mluvit o prilis vyhodne cene tisku -
kazeta stoji cca 1000kc a vydrzi cca 1200 listu (cernobile)
u barevneho tisku ma ale udajne vytisknout cca 300 listu a to uz je dilo.
Navic jakmile dojde jedna barva zahodite celou kazetu.

Tedy - kvalitni spolehlive tiskarny - vyrazne drazsi tisk hlavne u barvy.
Ale mel jsem doma HP600 asi 3 roky a porad na puvodni inkoust (cerny). Bacha
- ne ten co byl dodany s tiskarnou. Ten co je dodany s tiskarnou je siditko,
ktere vydrzi cca na 200 listu. Jakmile ale dodate novy, vydrzi to co jsem
napsal.

S renovacemi moc dobre zkusenosti nemam. Inkoust nekdy vytece. Uz jste
videli umyvat desku elektroniky z HP500 pod vodovodem ? :-))) Kupodivu
prezila.

S jinymi inkoustovkami zkusenosti nemam.

	Martin - OK1UGA