Frezka 2

Meloun, Jan HCZ Jan.Meloun
Středa Březen 17 12:06:34 CET 2004

> Je to hracka pro deti, nic rozumneho se na tom delat neda. Mozna tak
> mekke
> drevo. Videl jsem to na veletrhu na vlastni oci.
>
> RadekCX

Zrovna minuly tyden jsem na tehle frezce vyrobil pruznou spojku z
duralu(takovy valecek 3x prefrezovany vzdy po 120 stupnich) a funguje
skvele. Potrebuji minimalne 3 coz pri cene cca 500 az 800Kc (tak nejak
od Microconu) mi zacina delat navratnost te hracky. Rovnez planuji
prestavbu na rizeni krokaci ale myslim, ze bude treba nahradit cela
duralova tocitka a zrovna na nich realizovat tyto pruzne spojky. Motory
by se daly uchytit za otvory, ve kterych je prisroubovan plastovy kryt
desky loziska.(Je treba prerezat zavity na metricke M4-M5??? a
zasroubovat tam prislusne distancni sloupky).
	Pardon, nechal jsem se unest konstrukterskym zapalem ale treba
se to
nekomu hodi.
								J.M.