Frezka - dalsi vyrobci

Kadoun Vaclav RBCB/TEF6 Vaclav.Kadoun
Středa Březen 17 12:06:34 CET 2004

| Odes?latel: hwkonfera <hwkonfera@seznam.cz>
| threadech
| radost
| pujde,

www.metaproducts.com, kdysi jsem to jako betatester pomahal vyvijet (to
jeste bylo pod hlavickou Olega Chernavina). Ale musite se naucit to
pouzivat, jsou v skryte tom opravdove perly.

Sliboval jsem, ze to stahnu... :-(

Prominte mi, nestihl jsem to, ale pripraven na dve oblasti jsem uz byl (je
to ale u? prd platn?). Ale lehl jsem v hore?k?ch, takze jsem do prace od te
doby nejel.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh