Re(2x): Regulace LEDek

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 12:06:34 CET 2004

Polemiku rozhodne nechci, jen se ohrazuji, jelikoz se Vase reakce tykala
meho prispevku.
Ceny jsem rozhodne od boku nestrilel, pokud se bavime o renomovanych
vyrobcich. Jen kvalitni spojka na motor napr.HUGO vyjde na 800Kc takze nevim
co za tech 3000Kc bude k mani.
Je jasne, ze kdyz budete chtit muzeme nakonec skoncit na zavitovych tycich z
OBI za 50Kc/m.
Jen se tedy divim, ze uz nema frezu kazdy druhy doma kdyz je to tak levne,
podle vseho se tedy i s motorama a vretenem musite vejit sakumprask do
20.000Kc a melo by to stacit jen smontovat.

Nehodlam to nijak zvlast dal rozvadet a koncim debatu na tema kolik co
stoji, bo to jak je videt nema cenu protoze se kazdej bavime o necem jinem.
Nicmene reagovat jsem musel.

Mejte se fine

RadekCX

P.S.: Pane Rotta pokud jste chtel napsat informaci o tom, ze f.Isel ma to a
to za takove ceny mohl jste tak ucinit i bez te invektivy na mou osobu.
Pokud jste tak ucinil schvalne je mi lito, ze jsme spolu vubec kdy
komunikovali. I ja mohu napsat ceny od ruznych firem, ktere se budou teprve
zacinat na hranici kterou jsem uvadel ja a pak se muzem bavit o tom proc to
maj nektere firmy tak drahe nebo levne.

P.P.S.: Chapu, ze jste natolik zkuseny, ze jste zhodnotil frezku, kterou
doma stavim, na zaklade meho jednoducheho popisu, ktery jsem sem posilal a
dokonce jste i na zaklade nekolika udanych udaju i usoudil, ze mam vsechno
spatne atd.. Dle vaseho mineni nema doma frezku cenu stavet, nicmene vy jste
si uz doma postavil tri. Kdyz jsem vas zadal zda by jste nemohl poskytnout
nejake foto odmitl jste. Co si o tom mam myslet!