win me - DOS ?

Ing. Jiří Vojtek j_vojtek
Středa Březen 17 12:06:32 CET 2004

V tomhle pripade je to zbytecne. njak jsem psal staci spustit msconfig a pak nastavit (pisu to z hlavy, tak si nejsem uplne jist
jestli je to ve win.ini) v sekci  i386 PerVMFies = 150 a vse funguje naprosto bez problemu. Timhle se nastavi kolik muze virtualni
stroj (je to je divny slovo) naraz otevrit souboru.
Zdravim J. Vojtek