Hromadne mereni teploty - canbus, fieldbus

vicek.radek@ozjc.cpost.cz vicek.radek
Středa Březen 17 12:06:28 CET 2004

Myslim, ze se to da levne vyresit pomoci modulu, ktery vyrabi p.Poucha
http://www.papouch.com/ (tusim ze je take na konferenci tak vam mozna poradi
presneji).

Bohuzel jste nenapsal v jakem rozmezi maji cidla pracovat. Nicmene ty z
firmy Papouch v rozmezi -30 az 125stC. Podle vasi domeny si to ale asi
dokazu predstavit na co to chcete ;-D, takze by to asi melo stacit.

Jsou pripojene pres RS485 fungujou tedy pres dva draty a povesenejch jich
tam muzete mit kolik si vzpomenete. Budete navic potrebovat jeste prevodnik
RS485/RS232 ten tusim take prodavaji.

No a jeste si budete muset nejakej softik k tomu napsat. Nicmene mela by to
byt jen obsluha serioveho portu.

RadekCX

P.S. Ta cestina je fakt strasna. Ja sice nejsem zadnej lumen, ale slovo
"vydet" jsem takhle napsane jiz dlouho NEVIDEL. Stejne tak slovo "mnel".